خودساخته

ارائه محصولات مجازی و دانلودی

خودساخته

ارائه محصولات مجازی و دانلودی

معرفی کتاب قدرت برنامه ریزی موفقیت

برایان تریسی در کتاب قدرت برنامه ریزی موفقیت، راز و مرز برنامه‌ریزی برای یک زندگی موفق و شاد را برای شما فاش می‌کند تا به موفقیت، خوشبختی و شادی حقیقی دست پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب قدرت برنامه ریزی موفقیت:

افراد زیادی در دنیا وجود دارند که سالیانه کتاب‌های مختلفی مانند راز را می‌نویسند و ادعا دارند که راه آسانی برای شاد زیستن و رسیدن به ثروت فوق‌العاده پیدا کرده‌اند. اساس چنین کتاب‌هایی بر این است که تنها لازم است در مورد چیزی که می‌خواهید فکر کرده و آن را تجسم کنید تا همه‌ی آن‌ها را در زندگی به دست آورید. این طرز فکر افرادی است که به دنبال تلاش نکردن و کسب ثروت بدون زحمت هستند اما تقریباً همه می‌دانند کار و تلاش لازمه‌ی دستیابی به هر چیز با ارزشی در زندگی است.

برایان تریسی (Brian Tracy) در کتاب قدرت برنامه ریزی موفقیت (Flight Plan: The Real Secret of Success) به شما نشان می‌دهد که رازی برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد بلکه حقایق و اصولی جهانی وجود دارد که در طی اعصار مختلف بارها کشف شده‌اند. موفقیت و شادی به صورت اتفاقی در زندگی به دست نمی‌آیند بلکه حاصل برنامه‌ریزی و قانون ثابت علت و معلول هستند. این قانون می‌گوید که هر معلولی علتی دارد و برعکس و این به معنای آن است که اگر کارهای به خصوصی را انجام دهید، نتایج خاصی هم خواهید گرفت.

موفقیت یک اتفاق نیست. بدیهی است اگر کارهایی که افراد موفق دیگر انجام داده‌اند را انجام ندهید، هیچ‌چیز نمی‌تواند به شما کمک کند، موفقیت یک اتفاق نیست، موفقیت در اثر خوش‌شانسی به دست نمی‌آید؛ بلکه حاصل برنامه‌ریزی و در حقیقت تابع قانون علت و معلول است. خداوند در کتاب مقدس مسیحیان می‌فرماید: «هر چه بکارید، همان را برداشت خواهید کرد» اسحاق نیوتون هم گفته است «برای هر عملی، عکس‌العملی برابر و در جهت مقابل آن وجود دارد.»

نام کتاب : ۱۳ روش برنامه ریزی افراد موفق

تعداد صفحه : 6

فرمت : pdf

خرید خلاصه کتاب ۱۳ روش برنامه ریزی افراد موفق با قیمت 10000 تومان

لینک دانلود پس از خرید نمایش داده می شود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">